reklama

Ako som chcela priateľovi pripraviť prekvapko...

Priateľove narodeniny sa blížili a ja som pomaly, ale isto začala premýšľať nad tým, čím by som ho asi tak mohla prekvapiť a čo je hlavné (!) potešiť. Po neľahkej úvahe sa predsa len len objavilo pár vhodných nápadov. Tak mi zišlo na um, že keď už som si toľkokrát vypočula jeho nadšené rozprávanie o jeho obľúbenej metalovej kapele, že by ho mohol potešiť napríklad darček súvisiaci s tým.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Matne som si spomínala na názvy nejakých albumov s doslova "smrteľnými"názvami ( okrem iného som zachytila aj niečo s názvom Dark funeral. Nouznajte...:), no keďže som si nemohla byť celkom istá, čo v jeho drahocennejzbierke smrteľných albumov chýba, rozhodla som sa pre inú alternatívu.

Len pre informáciu dodám, že tá kapelasa volá Dimmu Borgir. A keďže môjmu bystrému oku láskyplného a chápajúcehopozorovateľa neuniklo, od nosenia a prania takmer priesvitné tričko na hrudimôjho priateľa s logom tejto kapely, rozhodla som sa konať. Lenže kde saasi tak dajú zohnať takéto veci? Terranova? Nie. Kenvelo?? Tiež nie...:) Výbersa značne zúžil na jediný obchod...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vybrala som sa do nákupnej pasáže, kdesa mal hľadaný obchod nachádzať. Prešla som celú pasáž a nič. Už som topomaly vzdávala, keď som uvidela nevábne vyzerajúci čierny reklamný pútačs nápisom „Rock Extremum.“ Šipka smerovala kamsi dole do podzemia. Chvíľusom zaváhala, no napokon som sa predsa len odhodlala na zostup kamsi pod všetkycivilizované obchody (ospravedlňujem sa všetkým fanúšikom metalu aj inýchpodobných žánrov...:)

Cesta dole znamenala zošplhať sa po nefunkčnomeskalátore do akejsi chodby, kde sa nenachádzala ani jediná živá duša. Obchodsom zbadala hneď ( nie preto, že by nejako pútal pozornosť, ale žiaden iný tamani nebol.) Ani žiaden človek. Nesmelo som vošla do obchodu. Predavač, tedavlastne „predavač“ už bol na odchode. Až keď stál oproti mne, zaplo mi, akonevhodne som sa obliekla...Ortodoxný metalista. Neviem ako inak ho nazvaťa či je toto spojenie správne. Mal dlhé vlnité vlasy, celý v čiernom(pochopiteľne...), na sebe rôzne kovové a iné temné ozdôbky, na noháchkanady...(Čo na tom, že bolo leto...:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S neveriacim výrazom na tvári sa ma spýtal„Pomôžem ti nejako?“ Z tváre mu kričal výraz „Zmýlila si si dvere,pubertiačka?“ Tak som čo najrýchlejšie zo seba vysypala, čo potrebujema či sa to dá u nich zohnať. Chlapík chvíľu zaváhal, potom zmenilvýraz a vybral tričko veľkosti XL. Hmm...Predstavila som si v ňomsvojho priateľa a ešte nesmelšie si vypýtala menšie. S neuveriteľnýmpocitom radosti som urýchlene zaplatila a dala sa na odchod.

Ťažko povedať, či bol zmätenejší ten chlapíkalebo ja...Keď som však vyšla z obchodu, chlapík šiel tiež. Mal už maťobednú pauzu...Hold...Aj metalisti musia jesť:) Priateľovi sa darček páčil.Usudzujem to z toho, ako sa tváril a z toho, že povedal, že somšibnutá. Že divné?? Čo už:)

Jana Kaderková

Jana Kaderková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som (ne)obyčajná baba, ktorá má rada (ne)obyčajné veci. Momentálne začínam novú etapu svojho skromného živôtika, a teda začínam študovať na vysokej. Preto dúfam,že získam pár zážitkov a námetov, o ktorých by sa oplatilo napísať a podeliť sa o ne s blogermi, či ostatnými čitateľmi. Zoznam autorových rubrík:  Čo prináša život...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu